Diablo 3 New Handel System


Ancient Join Date: 4302009 Inlägg: 7,995 Btag: W. I.P. Klass: Trollkarl Medlemsuppgifter Vänligen ta dubbelt inlägg ner ett hak -.- inget behov av det. Att säga att AH borde aldrig ha inkluderats i första hand är väldigt kortsynt, eftersom det var tänkt med ett syfte (för att underlätta handel) och uppfyllde detta syfte ganska ordentligt. Den 100 fria ekonomin av en ARPG som helt enkelt inte passar för det. Lägg till att hur människor inte kan hantera det faktum att de inte är lika hardcore som de tror att de är och tror att de förtjänar mycket mer för sin lekstid och du kan lätt förstå varför människor som inte spelade 247 (eller botted) blev så frustrerade med AH. Rollback Post till Revision RollBack Tyvärr, jag har aldrig haft några problem med AH alls eller handelssystemet jag stötte det helt och använt det så mycket jag kunde och var jag kunde, var så mycket lättare än att slipa bort för objekt. Botterna fungerade för spelarna Jag antar att en del poeple gjorde massor av riktiga pengar från handelssystemet och tilldelade tredjepartsmän gjorde pengar. Jag tror att den främsta anledningen till att den stängs är att vissa spelare tar anstöt när de bara spelar 2 timmar och xpect att ha BIS-redskap som inte är fallet. Ingen smärta ingen vinst. jag älskar diablo 3 med eller utan handel nu är det ännu roligare att slipa bort och hitta det löftet du vill kan inte vänta med att gå hem efter jobbet och spela mitt liv bort Rollback Post till Revision RollBackDiablo 38217s handelssystem kommer att fixa allt Bashiok gjorde en antal inlägg idag och hävdar att Diablo 38217s handelssystem och verktyg i spelet kommer att vara så fantastiskt att RMT kommer att vara (nästan) obefintlig. Djärva påståenden, och de är alla citerade nedan: Med detta hänvisar jag till det faktum att Diablo III-varuhandel kommer att påverkas starkt av tredje parts webbplatser som styr underjordiska objektvärlden. Bashiok: Hah. Nej det vann8217t. I ett nötskal (hoppar över de poetiska elementen): Människor med galen pengar på objekthandelsplatser kommer att ha överhanden när spelet kommer ut, punktvis, vilket inte ger alla spelare möjlighet att utvecklas lika på neutrala grunder . Bashiok: Alla problem som finns i Diablo II som väsentligen tvingar folk att använda dessa typer av webbplatser för att skapa en basekonomi och hjälpa till att koncentrera spelarbasen till en centraliserad handelsplats kommer alla att vara helt onödiga när vi uppnår vår ekonomiska och handel mål med Diablo III. Så. Berätta för oss om den magiska Bashiok Bashiok: We8217ve sa alltid att vi tänker ha någon typ av auktionshusfunktion i spelet. Det som ensam skulle ta bort nästan all önskan att alttab och handla utanför spelet. Människor använder dessa webbplatser eftersom de centraliserar handelsgemenskapen, och de skapar en basvaluta. Om there8217s ingen anledning till att folk lämnar spelet, vann de8217t. It8217 är så enkelt som det. Och eftersom de flesta som spelar Diablo2 använder sig för handel och har förvärvat stora mängder FG, kommer det att bli ett häft av ett djur att ta ner. Bashiok: Vissa godtyckliga valutor på något forum som ingen som köper Diablo III kommer att ha hört talas om förutom ett litet antal hardcore Diablo II-spelare, gör inte 8216a till en beast8217-spelare. Kan du ge mig siffror för hur många faktiska personer som spelar Diablo II och använder den webbplatsen Eftersom jag kan garantera dig kommer de att vara överens med 100 till 1 (åtminstone) när spelet släpps. Så om de kan övertyga 100 personer till alttab och använda ett konstigt forumsystem för att handla i stället för what8217s där och tillgängliga för dem i spelet, så är det säkert. Men lycka till. Det kommer alltid att finnas främmande RMT-sidor, och det kommer alltid att finnas ett litet antal personer som letar efter spel-till-spel-branscher, men att säga att någonting som detta kommer att hålla fast hela ekonomin för spel med en stabil valuta och auktion House-Type-systemet är mycket illogiskt. Igen, vilka försäkringsmoment är det där att valutan i spelet kommer att vara stabil? Ladder återställer helt destabilisera ekonomin. Är den här funktionen inte överföring av Bashiok: There8217s ingen anledning till att Diablo III ska få stegen återställd. De8217 är en snabb och smutsig metod för att återställa ekonomin till 0 i Diablo II. Det fungerar. Ett tag. Då börjar den stora utrensningen igen. We8217re utformar en stabil ekonomi, vi har kunskap och erfarenhet att göra det. Vi har människor internt med doktorsavhandlingar och grader i statistik och ekonomisk analys och alla vet hur man kan dra av det. Jag tror att vi är okej. Ta bort referenser till specifika platser och låsning. Några ytterligare referenser I8217ll anser reklam som skulle motivera en uppskjutning, så don8217t gör det. Jag gillar hans energi och det faktum att D3-teamet arbetar på ett system som kommer att bli så bra att de flesta av oss aldrig stör det, men seriöst8230 varje onlinespel med vilken popularitet som helst har ett olagligt Real Money Trading-element, eftersom det kommer alltid vara spelare som vill utbyta riktiga pengar för bästa saker andor eller den tid som krävs för att nivåera upp en kraftfull karaktär. Jag kan se ett bra auktionshussystem i stort sett ersätta forumhandel. men there8217s är en gigantisk RMT-marknad för WoW, trots Blizzard8217s bästa ansträngningar för att begränsa och kontrollera och förbjuda det, och kort om Blizzard som kör RMT-handel direkt genom Battle for Diablo 3, I8217m, se till att vi8217ll ser detsamma med D3. Gilla det eller inte. Blizzard: Diablo 3 quotOn Home Stretchquot Diablo 3 fans som är angelägna om att ta reda på när spelet äntligen kommer att träffa affärshyllor kommer inte att hitta svaret här. Ändå är det en liten glimt av hoppet att spelet skulle kunna göra det i våra händer i slutet av året, eftersom Diablo 3-spelregissören Jay Wilson nyligen uppgav att laget ligger i hemsträckan. Han kramade, berättade han för New York Times. Det här är när magiken händer. Activision Blizzard har redan sagt att det för närvarande inte planerar att avslöja ett frisläppsdatum för den mycket förväntad action-RPG i rädsla för en eventuell fördröjning som kan ge besvikliga fans. Företaget har inte några intentioner när det gäller att ställa in ett datum och sedan rusa spelet ut genom dörren för att uppfylla sin skyldighet och offra sin övergripande kvalitet. I en nyligen genomförd förhandsvisning uppgav New York Times att ett nytt handelssystem var en av anledningarna till att det har tagit så lång tid att utveckla Diablo 3. I stället för att tvinga spelare att annonsera objekt via chattkanaler eller alttab ut ur spel och sälja föremål till externa auktionsplatser, det är en indikation på att Blizzard kan innehålla ett auktionshus i spel och handelsverktyg för spelare att använda. Var utforma en stabil ekonomi, vi har kunskap och erfarenhet att göra det, sade Blizzard förra året. Vi har människor internt med doktorsavhandlingar och grader i statistik och ekonomisk analys och alla vet hur man kan dra av det. Diablo 3 kan eller kanske inte komma fram till slutet av 2011 för datorn, men vi vet åtminstone nu att slutet är i sikte. Blizzard arbetar enligt uppgift också med Xbox 360- och PlayStation 3-versioner, men företaget håller en tight läpp på sin potentiella release. Legendary trading exception Legendariska föremål är alla Bind to Account i Diablo 3 version 2 och Reaper of Souls. och kan inte handlas, ges bort eller säljs. Det finns dock ett undantag. Spelare kan handla eller ge objektet till andra spelare som var i spelet när objektet hittades, under det spelet eller i upp till 2 timmar efteråt. Detta undantag tillåter vissa objektöverföringar mellan vänner, men det fungerar inte exakt som handel eftersom allt som kan tjäna som valuta är också kontobundet. Således kan spelarna inte byta ut varor till guld. material. eller pärlor. Således är även det legendariska handels undantaget i Diablo 3 och Reaper of Souls i princip bara ett sätt för vänner att dela saker direkt efter att ha hittat dem, snarare än vad som helst som kan skapa en funktionell ekonomi. Många spelare önskar att det fanns mer objektutbyte tillåtet och utvecklarna har kommit med kommentarer om att möjliggöra mer handel i framtiden, eventuellt inom klaner eller samhällen. eller kanske för stege spelare. Utvecklare på Trading redigera Legendarier blev bara Bind on Account sent i Reaper of Souls utvecklingsprocessen, när utvecklarna hade förbundit sig att stänga auktionshuset i början av 2014. Första förklaringarna erbjöds i november 2013, från intervjuer på Blizzcon.1 Diablo. IncGamers: För att klargöra är alla legendarier Konto Bundet nu Travis Day: Yes. Alla handelsbegränsningar som infördes är att hjälpa dig att känna dig riktigt bra om att tjäna dina föremål och också att ge oss möjlighet att göra de legendariska objekten så galen som möjligt. När vi tog bort auktionshuset försökte vi oftast göra spelupplevelsen det bästa det kunde vara utan att behöva en en AH och också att hitta så många sätt att göra handel fortfarande finns, samtidigt som man skyddar spelets integritet. Vi har ett system nu som tillåter dig att handla legendarier som släpper in ett co-op spel med någon annan i spelet. Det vi verkligen vill ha är att göra spelet om att leka med dina vänner. Inte bara hoppa i ett spel för att handla och säga, Hej, kolla på mina saker. Diablo. IncGamers: Så det skulle vara saker som skulle vara bindande om du lämnade spelet, men kan handlas medan du fortfarande är i spelet Travis: Du kan handla alla artiklar, inklusive legendariska och uppsatta artiklar, inom spelet du hittar dem . Och även när du lämnar ger vi i grunden dig ett tidsfönster som säger Hej, någon som du bara spelade med dig kan handla det med. Artiklar av Diablo III e Artikel Basics Normal Artiklar Crafting Legendary Armor I Legendarisk Armour II Legendariska Vapen 1h Legendariska Vapen 2h Produktsatser

Comments

Popular posts from this blog

Binary Alternativ Indikatorer Mt4 Forex

Bollinger Band Indikator Forex

Forex Exchange Bangalore Koramangala